I. SAMPROTAVIMO RAŠINIO UŽDUOTIS
Siūlomos temos:
1. Ar vaikai gali būti išmintingi?
Autoriai pasirinkti:
J. Savickis. A. Škėma. J. Aputis
Nukreipiamieji klausimai:
1. Kas laikoma išmintimi ir kaip ji reiškiasi?
2. Koks vaiko elgesys gali būti vadinamas išmintingu?
3. Kokiose situacijose vaikas gali išmokti išminties?
2. Valdingumas – yda ar dorybė?
Autoriai pasirinkti:
J. Radvanas. V. Krėvė. V. Mykolaitis-Putinas
Nukreipiamieji klausimai:
1. Kas skatina žmogų būti valdingą?
2. Kada asmens valdingumas yra vertybė, kada blogis?
3. Ar galima visuomenė be valdingų asmenybių?
II. LITERATŪRINIO RAŠINIO UŽDUOTIS
Siūlomos temos:
1. Miškas Lietuvos literatūroje
Autoriai pasirinkti:
J. Radvanas. A. Baranauskas. M. Katiliškis
Nukreipiamieji klausimai:
1. Kodėl Lietuvos literatūroje tiek miško tematikos?
2. Koks miško vaizdinys kuriamas Lietuvos literatūroje?
3. Kokių reikšmių miškas įgauna skirtingų laikotarpių Lietuvos literatūroje?
2. Žmogaus išbandymas valdžia lietuvių literatūroje
Autoriai pasirinkti:
K. Donelaitis. J. Biliūnas. J. Tumas-Vaižgantas
Nukreipiamieji klausimai:
1. Kokias reikšmes lietuvių literatūra priskiria valdžiai?
2. Kokiomis aplinkybėmis lietuvių literatūroje žmogus išbandomas valdžia?
3. Kuriuos lietuvių literatūros veikėjus laikytumėte išlaikiusiais ar neišlaikiusiais valdžia?
Pastaba. Autoriai, iš kurių vienų turite pasirinkti, išvardyti chronologine tvarka.